Totaal aantal pageviews

vrijdag 6 juni 2014

Romantisch hartje

"Anything is possible
with sunshine and a little pink".

Ik heb eindelijk weer eens een hartje gemaakt. Een romantische met een kantje rondom. 
Er zitten allemaal kleine 'bloemen' op die ik geborduurd heb met de kettingsteek. Sommige daarvan heb ik versierd met pareltjes en kraaltjes.



De achterkant heb ik nu eens anders gemaakt. Ik naai normaal het hartje met de goede kant op elkaar en dan keren. Nou ja, jullie zullen wel weten wat ik bedoel. Maar nu heb ik gewoon de achterkant ingeknipt (oh wat was dat eng) zodat ik hem helemaal dicht kon naaien en dan keren. Maar ja, dan heb je wel een knip in de achterkant. Dus ik heb het voorzichtig dichtgenaaid en vervolgens van vilt een hartje erop genaaid.
Ben er heel tevreden over. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten