Totaal aantal pageviews

maandag 20 februari 2012

Borduurrol deel 2

Ik heb een paar detailfoto's van mijn borduurrol gemaakt. Hij is nu bijna af.

Borduurrol

Borduurrol

Het blauw van de pauwen, heb ik met verschillende kleuren blauw gemaakt die ik vervolgens heb samengevoegd heb tot één draad..

Borduurrol

Hieronder voorbeelden van blackwork.

Borduurrol

Borduurrol

Borduurrol

Borduurrol

Borduurrol

Borduurrol

De achtergrond van dit blok met vogeltjes heb ik opgevuld met halve kruissteekjes in ecru. Ik heb expres het werk een kwartslag gedraaid zodat ik uiteindelijk een blokpatroon kreeg. Het is niet heel duidelijk te zien op deze foto's.

Borduurrol

Borduurrol

1 opmerking:

  1. Knap gedaan hoor. De rozen foto is ook heel romantisch Heel leuk en professioneel opgezet.
    Groetjes Greetje

    BeantwoordenVerwijderen