Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 januari 2016

Aquarellen 1

"There are only two ways to live your life.
One is as though nothing is a miracle.
The other is as though everything is a miracle".
(Albert Einstein)

Dat is een tijdje terug dat ik wat op mijn blog gezet heb. En gekeken heb, Ik zie zelfs dat ik een paar nieuwe volgers heb. Welkom op mijn blog.

A welcome on my blog to my new followers

Ik heb het afgelopen jaar gewoon heel druk gehad. Vooral met de verbouwing boven op zolder. Maar het is bijna klaar. Heerlijk. 
Hierdoor had ik ook weinig zin in mijn hobby's . Het enige wat ik de laatste tijd nog wel gedaan heb is tekenen. En dan vooral met aquarel. Dat wil ik deze keer eens laten zien.

Verder is het hier nu echt winter. Er ligt een flinterdun laagje sneeuw en het is koud!!!! Brrr.
Maar de natuur is prachtig. Zelf in eigen tuin. Deze week vond ik deze camelia. Hij lag op de grond en vond het zonde om hem daar te laten liggen. Binnen heb ik er direct wat foto's van gemaakt.



En er bloeit zelfs nog een ""new dawn" roos in mijn tuin. Is ze niet prachtig met die blauwe lucht?



En dit zijn dus een aantal van mijn aquarellen. Ik combineer het vaak met kleurpotlood. Zoals je ziet is de eerste zelfs nog van 2014.

Fleur-de-Lis
"Flowers"
Pansies
"Circles"
"Fantasy with flowers"

Een volgende keer meer van mijn aquarellen.

2 opmerkingen:

  1. Love the colours and style, great work!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such sweet pictures. I would love to have some Camellia's in my garden but it is to cold for them here in Denmark.
    Hugs from Lina

    BeantwoordenVerwijderen