Totaal aantal pageviews

maandag 22 april 2013

Art-card "Love"

"Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me.....
and be my friend".

(Albert Camus)

Deze aquarel heb ik vorig jaar gemaakt. Het is ook de eerste die ik als wenskaart ga verkopen.
Onderaan deze post zie je het voorbeeld van de kaart staan. Zoals je ziet komt mijn logo van deze aquarel. Helaas is mijn website nog steeds niet in de lucht. Maar eventueel bestellen kan natuurlijk ook via mijn mailadres (zie linkerkolom).

Oh ja, mijn kaarten zijn nu ook te koop bij:
Amaranta in Gieten (zijdebloemen en decoratie) en
Marleen Kirchhoff in Odoorn.






2 opmerkingen:

  1. Beautiful cards. Great that you are selling them.
    Hugs from Lina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. As ik hoop echt dat je wat kunt delen van je mooie kaarten. Je bent een echte romantica. love R

    BeantwoordenVerwijderen