Totaal aantal pageviews

zondag 30 juni 2013

Vlinders van vilt

"Just living is not enough,"
said the butterfly.
"One must have sunshine, freedom and a little flower."

(Hans Christian Andersen)

Ik ben dol op vlinders. Overal in huis kom je ze tegen. Ik gebruik de vlinder ook als logo voor achterop mijn quilts. Het leek mij wel leuk om ook eens vlinders van vilt te maken. Ik dacht daar al geruime tijd aan.
Het resultaat hiervan zie je hieronder. 
Het lijfje is opgevuld met vulling evenals de voorste vleugels. Hieronder zie je ook een foto van de onderkant van de vleugel. De voelsprieten heb ik gemaakt van een ijzerdraadje die ik zelf in vorm gebogen heb.
Ik vind ze best goed gelukt. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.
De mooie rozen op de foto's heb ik van mijn lieve vriend gekregen. In deze post zie je maar twee foto's met deze prachtige rozen maar de komende tijd krijgen jullie ze nog vaker te zien want ik heb heeeel veel foto's gemaakt met deze rozen.
En is de lila hortensia ook niet prachtig?
Een hele fijne dag gewenst. 

Vlinder van vilt

Vlinder van vilt

Vlinder van vilt

Vlinder van vilt



Vlinder van vilt

Vlinder van vilt

Vlinder van vilt

2 opmerkingen: