Totaal aantal pageviews

woensdag 11 juni 2014

Bloem van kant en een gehaakt kleedje

"Ah! There is nothing like staying at home,
for real comfort".

(Jane Austen)

Je ziet op internet zoveel mooie bloemen gemaakt van allerlei kantjes. Ik dacht: dat doe ik ook eens. Vorig weekend een beetje geprutst. Achteraf is deze wel een beetje te groot geworden. Nou ja, volgende keer beter. Het paars gehaakte bloemetje had ik al eerder gehaakt. 
 Een lint van paars wol eraan en dit is het resultaat. Staat mooi om het tinnen vaasje met de roosjes.






Ook ben ik nog bezig geweest met haken. Het is de bedoeling om een soort gordijntje te maken. Tussen de kamer en de keuken heb ik een klein raam. Nu hangen er jaloezieën voor. Echt mooi vind ik dat niet.
Ik zit al geruime tijd te denken wat ik daar voor kan gebruiken. Ik heb al gedacht om iets met patchwork te doen (moet wel mooi zijn aan beide kanten dus dan dubbelzijdig maken), of iets met kant of misschien iets haken? Ik weet het nog niet.
Tot die tijd ligt het ook mooi op dit kastje.



3 opmerkingen: