Totaal aantal pageviews

maandag 30 april 2012

Kunst in het bos

Vanmorgen toen ik opstond, zag ik dat de blaadjes van de (wilde) rozenstruik mooi met dauw bedekt waren. Net of er kleine pareltjes aan de zijkant zitten. Natuurlijk even wat foto's van gemaakt.



Vanmorgen ook nog even naar de vrijmarkt in Emmen geweest. Ik heb de weg door het Valtherbos genomen.  Ik kom hier niet zo vaak meer langs. Hoe lang het er staat weet ik dus niet maar er staan verspreid door het bos grote ronde stenen. Het lijken allemaal grijze vuilniszakken maar het zijn ronde (marmeren) stenen. Geen idee wie de maker ervan is. Ik kon dat niet vinden op google. Maar ik vond het toch wel leuk om te zien.




En of het nou kunst of dat het een grapje van iemand is, weet ik niet, maar dit zag ik dus ook nog midden in het bos. Verdwalen doe je dus niet meer in dit bos.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten