Totaal aantal pageviews

donderdag 3 mei 2012

Old Rose hartje

Ik heb afgelopen week een (rest) stukje stof gekocht bij de Kwantum. Hele aparte stof. Heel zacht en aan de achterkant lijkt het wel wat rubberachtig. Het rafelt niet dus een mooie stof om (weer) hartjes van te maken. En ik heb ook nog een rol met kant gekocht in de kleur old rose. Ik vond het blijkbaar een hele mooie kleur want bij thuiskomst kwam ik er achter dat ik al zo'n rol gekocht had, een tijdje terug. Dan maar direct er mee aan de slag. Hoe verassend: al weer een hartje.
En ik heb nog heel veel stof over dus.....




Even een paar detailfoto's. Zoals je kunt zien heb ik tussen het kant heel veel kleine kraaltjes erop genaaid en met kettingsteken een soort bloemen geborduurd. Ook in het kant zelf. Ik ben er dan ook minimaal 6 uur mee bezig geweest.



Gewoon nog even een leuke foto van rozen met een uitgebloeide tulp


1 opmerking:

  1. echt prachtig zoals jij ze zo fijntjes borduurt...ik wilde dat ik er zoveel geduld voor had...super!!

    BeantwoordenVerwijderen