Totaal aantal pageviews

woensdag 27 maart 2013

Wenskaarten

"What day is it?
It's today", squeaked Piglet.
"My favorite day", said Pooh.
(A.A. Milne - Winnie the Pooh)
Een jaar terug heb ik al verteld dat ik wenskaarten verkoop met mijn eigen creaties.
Op zich liep het best wel maar door de opgeplakte (echte) foto vond ik het toch een beetje amateuristisch lijken. Vandaar heb ik ze nu laten drukken bij de drukkerij op mooi en stevig papier en nu inclusief mijn eigen logo. Ik heb het eerst beperkt tot 9 stuks.
De komende tijd komen er meer bij.


Mijn eigen logo achterop elke kaart. De website is momenteel nog niet in de lucht maar ik ben er druk mee bezig. Hopelijk is hij half april actief.

Kaart 1: Oude franse kaart

Kaart 2: Paperrose met box

Kaart 3: Paperrose en kunstroos

 Kaart 4: Krans met hartjes en bloemen

 Kaart 5: Blauwe hortensia

 Kaart 6: Rose kussentje met Love tekst.

Kaart 7: Paars kussentje

Kaart 8: Klein kussentje met gedroogde roos.

Kaart 9: Roos met schelp
  
Elke (dubbele) kaart is inclusief envelop en ingepakt in cellofaan.
Ze kosten 2,25 per stuk of 5 voor 10 euro (exclusief verzendkosten).
Voor informatie of bestellen kan op mijn e-mail magical-world@live.nl.
Zoals ik in mijn vorige post al vermeld heb, verkoopt De Orangerie in Zeijen ze nu ook.

1 opmerking:

  1. Love your cards. Happy that I have some of them. Thank you so much sweet Astrid. I just love them.
    Hugs from Lina

    BeantwoordenVerwijderen