Totaal aantal pageviews

zondag 24 maart 2013

Royal Albert kopjes met ei

“A box without hinges, key, or lid,
Yet golden treasure inside is hid.” 


An Egg
 
(J.R.R. Tolkien - riddles from the Hobbit)
 
Momenteel is er in De Oranjerie in Zeyen de verkooptentoonstelling "Kunst op Schaal". Het duurt nog t/m 30 maart. Ik ben vorige week al geweest. Echt een aanrader om naar toe te gaan.
Zoveel mooie eieren om te zien. Onderstaand ei, met de kat, was toch wel één van mijn favorieten.
Ook ben ik heel blij dat mijn kaarten in deze winkel verkocht gaan worden. Ik zal ze binnenkort laten zien op mijn weblog.


Natuurlijk heb ik zelf ook een ei gekocht. Het is het ei rechtsachter met de twee zwartkoppen erop geschilderd. Het is gemaakt door kunsterares Rian van den Hout.


En zo lijkt het ei onder mijn stolp. Samen met de Royal Albert (mini) kopjes die ik gisteren bij "De Oude Tijd" in Donderen gekocht heb.



Gisteravond heb ik ook weer meegedaan aan Earth Hour. Tussen 19.30 en 20.30 uur gaan de lichten uit. Miljoenen mensen, bedrijven, organisaties en gemeenten over de hele wereld, doen dan voor een uur het licht uit als signaal om zuiniger met onze aarde om te gaan.
En het is daarnaast ook nog heel gezellig. Gewoon alleen kaarslicht.

 

1 opmerking:

  1. Beautiful eggs. And the one you bought is just so sweet. Love the way you arranged it with the sweet cups. Nice idea. I have heard of the idea with the light. It safe so much energy. I don't know if we are doing it here in Denmark.
    Lovely Easter to you dear Astrid.
    Hugs from Lina

    BeantwoordenVerwijderen