Totaal aantal pageviews

maandag 5 augustus 2013

Doos van patchwork

"For every minute you are angry
you lose sixty seconds of happiness."

(Ralph Waldo Emerson)

Al weer een paar weken terug heb ik deze doos gemaakt. Het is een gekochte kartonnen doos met deksel van 15 x 15 cm. Hoogte 6 cm. Ik heb allemaal restjes stof gebruikt en eerst de vierkantjes van de deksel (en zijkanten) aan elkaar genaaid. Daarna de binnenkant met een mooie paarse effen stof. Daarna de binnenkant vastgezet aan de binnenkant van de deksel. Dat was best vermoeiend werk, met de naald dwars door een dikke doos steken. En dacht dus ook: nooit meer. Wat een vervelend werk is dat. Maar ja, de binnenkant moest ook nog op deze manier. 
Maar het resultaat vind ik echt heel mooi en ben er dus ook behoorlijk trots op. Daarom ga ik er vast nog meer maken. Op het deksel heb ik kraaltjes, lovertjes en pareltjes genaaid in de vorm van een hartje. Ik heb er een malletje van een hartje opgelegd en nu juist om het malletje de kraaltjes genaaid

Box with patchwork

Box with patchwork

Box with patchwork

Box with patchwork

Box with patchwork

Box with patchwork

Box with patchwork

Box with patchwork

Box with patchwork

1 opmerking:

  1. What a pretty box you made. It is nice to use all the bits and pieces when you make patchwork. I use to make small pincushion.
    Hugs from Lina

    BeantwoordenVerwijderen