Totaal aantal pageviews

donderdag 21 juni 2012

Kussentje van patchwork

Vorige week heb in een klein kussentje gemaakt van patchwork. Voor de verandering eens met veel kleur. Er zitten 25 verschillende stofjes in. Het kussentje is 7,5cm in het vierkant en rondom heb ik een kralenrand gemaakt. Helaas zie je dat niet goed op de foto's .
Ik had echt eens zin om weer eens te gaan patchworken. Meestal maak ik één quilt per jaar maar dit jaar heb ik nog steeds niets gemaakt. Ik moet gewoon weer inspiratie krijgen. Mijn vorige quilt 'Midnight Sun' (zie linkerkant van mijn blog) is al weer van een half jaar terug.

Kussentje van patchwork

Kussentje van patchwork

Kussentje van patchwork

Kussentje van patchwork

Kussentje van patchwork

Kussentje van patchwork

Geen opmerkingen:

Een reactie posten